TUNAI HASRAT IBU - JOHAN AS'ARI DALAMI ILMU AL-QURAN SELAMA 4 BULAN DI INDIA

 

 

myartis.com
LAMAN HIBURAN PERTAMA DI MALAYSIA Blog gosip artis Malaysia yang pertama, sensasi dan panas. Tak lupa ada gambar artis Malaysia yang panas, sosial dan terkini untuk semua. selebriti sensasi beautiful nara roti kaya TV3 Tonton TV9 myartismy hangat panas video Youtube facebook twitter Gosip Artis Malaysia Terkini dan Gambar Artis Malaysia Terbaru - MYARTIS.COM

TUNAI HASRAT IBU - JOHAN AS'ARI DALAMI ILMU AL-QURAN SELAMA 4 BULAN DI INDIA
6/10/2015 8:22:00 PM

Johan As'ari akan berangkat ke India bersama rakan-rakan pada minggu hadapan untuk mendalami ilmu Al-Quran selama 4 bulan.

Keputusan ini dilakukan demi menunaikan pesanan arwah ibunya. Johan ke sana bukan hanya mendalami ilmu Al-Quran sahaja, dia juga ingin mempertingkatkan ilmu hafazan dan mendekatkan diri kepada Allah.

Dalam pada itu, Johan juga bakal berpuasa dan menyambut Syawal di India.

Klik gambar untuk size besar

"Insya Allah selepas segala urusan kerja yang tertangguh selesai, saya akan berangkat ke sana secepat mungkin. Sekarang saya perlu melunaskan tanggungjawab untuk satu fotografi filem Juvana 2 dan 3, kemudian baru boleh berangkat ke India. Saya akan menghabiskan masa selama 4 bulan di India, sekaligus mengambil peluang untuk mendekatkan diri dengan Allah.

"Sebenarnya saya telah lama menanam azam untuk ke sana, namun ekoran berdepan dengan tanggungjawab kerja, hasrat itu terpaksa ditangguhkan. Tambahan arwah ibu sendiri pernah menyuarakan hasratnya untuk saya memperbaiki ilmu hafazan kerana telah lama ditinggalkan. Disebabkan itu, saya nekad mengambil keputusan untuk meninggalkan Malaysia demi mengejar ilmu di sana.

"Saya akan berangkat ke India secara berkumpulan iaitu seramai tujuh hingga lapan orang. Di sana sudah ada rakan yang menunggu kami. Seorang daripada kami akan dilantik selaku ketua rombongan," ujar Johan dipetik sebagai berkata.

         ________________________

    FACEBOOK - SANTAI - PAPARAZZI - NOSTALGIA - GALERI - YOUTUBE - ROMANTIKA - SEJARAH MYARTIS - INSTAGRAM - TWITTER

Follow @myartisdotcom

 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at feedmyinbox.com

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 Komentar untuk "TUNAI HASRAT IBU - JOHAN AS'ARI DALAMI ILMU AL-QURAN SELAMA 4 BULAN DI INDIA"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info