Amy Mastura kini bertudung, ambil berkat Ramadan

 

 

Rilekslah
Malaysian Social Media Trendsetter

Amy Mastura kini bertudung, ambil berkat Ramadan
6/4/2015 9:59:24 AM

Amy Mastura kini bertudung, ambil berkat Ramadan

KUALA LUMPUR: Selepas Erra Fazira, penyanyi, pelakon dan pengacara Amy Mastura turut terbuka hati untuk bertudung mulai hari ini.

Hal itu diketahui menerusi Instagram jurusoleknya, Alha Alfa.

"Sudah lama saya berniat ke arah ini tapi Alhamdulillah semuanya jadi tanpa paksaan sesiapa. Saya tidak merancang tetapi ini kewajipan saya sebagai wanita Muslim.

"Ikutkan saya merancang untuk semua ini sempena mengambil keberkatan Ramadan tapi pintu hati saya terbuka lebih awal.

"Perkara yang baik tak perlu ditangguh tangguh," katanya.

Comments

comments

 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at feedmyinbox.com

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 Komentar untuk "Amy Mastura kini bertudung, ambil berkat Ramadan"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info