Sebak Membaca Coretan Pendek Guru Tentang Muridnya


Coretan Pendek Teacher Noor Afifah Tentang Muridnya



Coretan Pendek Guru Tentang Muridnya Buat Ramai Bergenang Air Mata | Telah menjadi viral dilaman sosial semalam apabila seorang guru bernama, Noor Afifah Mohd Baharuddin, berkongsikana sekeping gambar muridnya Firdaus dan Izham dengan sedikit coretan pendek yang telah dikongsikan dilaman Facebook miliknya menyebabkan ramai orang bergenang air mata.



Coretan pendek menyentuh jiwa itu membuatkan ramai bergenang air mata dengan alasan 'habuk masuk mata, 'potong bawang' dan 'angin kuat'.



Admin kali pertama terbaca pun terasa pilu dan sedih walaupun kanak-kanak yang bernama Firdaus itu bercakap dengan nada marah, tetapi apa yang dicakapkannya sungguh meruntun perasaan.



Berikut adalah coretan yang dikongsikan oleh guru tersebut bersama gambar diatas.



Coretan Pendek Teacher Noor Afifah Tentang Muridnya



Menurut Teacher Afifah, hari ini dia menerima dua beg baru yang diposkan ke alamat sekolahnya oleh insan mulia untuk diberikan kepada adik Firdaus.



Adik Firdaus yang telah kehilangan bapanya pada Januari lalu kerana kencing manis dan Strok bersekolah di Sekolah Kebangsaan Batu 9, Jalan Bom, Tanjung Karang, Selangor.



Dari maklum balas pengguna Facebook lain rata-rata memberi semangat dan mendoakan adik Firdaus berjaya bila besar nanti dan dan juga mereka menceritakan pengalaman mereka semasa kecil dahulu.



Apapun kami doakan adik Firdaus dan adik Izham berjaya bila besar nanti. Tak mahu gaduh-gaduh tau.
0 Komentar untuk "Sebak Membaca Coretan Pendek Guru Tentang Muridnya"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info