GAMBAR: Aksi "Super Seksi" Diana Danielle Beraksi Untuk Majalah Esquire



Terkejut admin melihat beberapa keping gambar yang memaparkan Diana Danielle sedang 'belanja' orang ramai melihat susuk tubuk seksinya yang menghairahkan.

Admin ingatkan tadi artis Hollywood rupanya artis Malaysia. Memang berani tindakan yang diambil oleh Diana Danielle yang tampil di dalam  majalah Esquire Malaysia, keluaran bulan ini.

Gambar isteri kepada akto terkenal, Farid Kamil itu menunjukkan Diana Danielle hanya mengenakan coli bewarna hitam dengan menampakkan atas dada  dan bahagian perutnya yang pasti menggugat keimanan seorang lelaki yang melihatnya.


Dalam aksi lain dalam muka surat majalah  Esquire memaparkan aksi daring Diana dengan memakai selur pendek ketat dan baju singkat.

Gadis kacukan Melayu-Inggeris ini ternyata begitu berani memperaksikan aksi tersebut seolah-olah seperi artis barat yang sudah tidak kisah akan adab ketimuran.

Melalui temubual bersama majalah tersebut, Diana banyak bercerita mengenai bagaimana permulaan kariernya di mana dia lebih selesa untuk memilih karya yang berkualit dan yang benar-benar berpotensi menaikkan namanya.

“Saya sangat memilih jika berkenaan dengan projek. Realitinya banyak skrip yang anda dapat adalah hanya membuang masa. Biarpun saya hanya mengambil satu atau dua projek dalam setahun, ia adalah projek yang betul-betul mampu melonjakkan nama saya,” jelasnya dipetik dari portal Rotikaya.

Beliau turut berkongsia kisah kesukarannya hidupnya sehingga ada satu ketika, ibunya, Norsiah Ramli, terpaksa menjual rumah demi meneruskan kehidupan.

“Kesukaran hidup yang dihadapi ketika masih masih kecil membuatkan saya mudah untuk menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling” katanya sambil mengakui dia sebenarnya sangat berminat untuk bergelar penyanyi. - Siakapkeli.com.my

0 Komentar untuk "GAMBAR: Aksi "Super Seksi" Diana Danielle Beraksi Untuk Majalah Esquire"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info