Khairy Jamaluddin Jadi Pengarah Filem Pendek

Menteri Belia dan Sukan, YB Khairy Jamaluddin semenangnya seorang pemimpin yang cool dan versatile di Malaysia .Kj juga  terkenal dengan sikapnya yang mesra di laman sosial. Beliau tidak mudah melatah dan meradang jika ada peminat yang cuba bergurau senda dengannya



Sebelum ini Khairy Jamaluddin (KJ)  pernah memegang watak sebagai pemandu teksi dalam filem pendek Meter sekitar tahun 2009 dan khairy Jamaluddin (KJ) muncul dalam filem pendek iaitu Inspektor Mastura sebagai penjual ayam percik.









Terbaru khairy jamaluddin diberi peluang sebagai pengarah filem pendek. Ikal Mayang merupakan kompilasi filem pendek yang membawa mesej utama berkisarkan tentang wanita. Mula diperkenalkan sejak 2013







Menurut orang kuat di sebalik projek Ikal Mayang Low Ngai Yuen, dirinya kagum dengan bakat yang dimiliki oleh KJ kerana mampu menghasilkan sebuah cereka yang begitu menarik.







ini kata Low Ngai Yuen:


Saya sendiri teruja melihat hasil kerja beliau dan jalan cerita yang ditampilkan. Anda perlu tonton sendiri untuk mengetahuinya.



Projek ini akan bermula Jumaat ini dan anda bakal saksikan karya yang hebat daripada semua pengarah terbabit.




Selain daripada itu Lisa Surihani, Adibah Noor, dan Afdlin Shauki juga turut menghasilkan karya mereka sendiri untuk dipertontonkan kepada khalayak pada tahun ini.



Macam Remy Ishak pulak  Khary Jamaluddin ni.hehehe hitam manis Jom kita layan dulu lakonan KJ,







Sumber Ohbulan



Sumber

0 Komentar untuk "Khairy Jamaluddin Jadi Pengarah Filem Pendek"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info