Video Anak Di Belasah Bapa Hanya Kerana Sebuah Gurauan














Bergurau kenalah tahu pada masa yang tepat dan siapa mangsanya. Jangan contohi remaja dari India ini. Gara-gara berniat bergurau dengan ayahnya, beliau di belasah bapanya.

Prateek Verma telah menyembunyikan sebuah kamera di satu sudut biliknya dan hendak merakam reaksi ayahnya. "Aku ingin tahu apa yang berlaku selepas aku katakan bahawa kekasihku hamil," ujar Prateek.

Di luar dugaan Sunder Verma, ayah Prateek, hilang kesabaran ketika anaknya mengatakan dia menghamilkan pasangannya. Sunder menendang, menumbuk, dan mendorong anaknya ke sudut bilik.

Sunder mengambil sebiji botol untuk dilemparkan pada anaknya. Namun Prateek sambil berteriak-teriak memohon ampun pada ayahnya sambil mengatakan ini hanyalah jenaka.

Tak suka jenaka si anak, bapanya hanya diam membisu dan berjalan ke luar bilik. Dia nampak sedih entah apa yang difikirkannya namun Prateek akhirnya sedar beliau tak seharusnya dia membuat gurauan melampaui batas seperti itu terutama pada ayahnya.

Sejak dimuat naik ke laman berkongsi video Youtube dua minggu lalu, rakaman ini telah menjadi hit di youtube. Lihat video dibawah








0 Komentar untuk "Video Anak Di Belasah Bapa Hanya Kerana Sebuah Gurauan"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info