Tak Padan Dengan Tua, Sanggup Bertumbuk Demi Pelacur!




Seorang pesara berusia 88 tahun yang hilang upaya dihadapkan ke mahkamah selepas menumbuk seorang pekerja rumah kebajikan yang menghalangnya daripada bertemu seorang pelacur.




Kejadian bermula apabila Francis Maples tidak mengizinkan pelacur bernama Terri-Lee Pearce, 31, daripada melawatnya di rumah kebajikan hingga menaikkan kemarahan Allan Thipthorpe.



Maples tidak mengizinkan Pearce bertemu Thipthorpe selepas wanita itu didapati mengikis wang simpanan warga emas tersebut sebanyak £5,000 (RM27,551) namun pesara berkenaan menganggap terpulanglah kepada dia bagaimana mahu membelanjakan wangnya.



Bagi mempertahankan tindakannya, Thipthorne cuba memberitahu Maples bahawa pelacur tersebut ‘menggembirakannya’ tidak hanya menggunakan Viagra tetapi juga memberi penjagaan yang menyenangkan.



Bagaimanapun apabila pendapatnya disangkal, Thipthorne naik angin lalu menggagahkan diri untuk bangkit dari kerusi roda sebelum memukul Maples membuatkan satu laporan polis dibuat terhadapnya.



Ketika membela diri di mahkamah, Thipthorne menyatakan dia masih tertarik dengan wanita walaupun sudah berusia 88 tahun dan adalah menjadi haknya untuk berseronok dengan wang yang ada memandangkan hayatnya sudah tidak tinggal lama.







0 Komentar untuk "Tak Padan Dengan Tua, Sanggup Bertumbuk Demi Pelacur!"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info