Giler : Bunuh isteri Kemudian Upload Gambar Mayat Di Facebook


Dalam mesej yang muncul di akaun Facebook peribadi beliau, Derek Medina mengaku membunuh isterinya, Jennifer Alfonso.

“Saya akan ke penjara atau menjalani hukuman mati kerana membunuh isteri saya, selamat tingggal semua, dan anda akan melihat saya dalam berita,“

“Isteri saya telah menumbuk saya dan saya tidak akan berdiam diri lagi, jadi saya melakukan apa yang patut saya lakukan saya harap anda faham.”katanya.

Medina memuat naik gambar menunjukkan isterinya terbaring di dapur dengan darah yang meliputi wajah dan tangan kirinya dengan komen: ‘. Rip


0 Komentar untuk "Giler : Bunuh isteri Kemudian Upload Gambar Mayat Di Facebook"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info