Corak Temple Run Pada Gaun Ketat Emma Maembong Jadi Perhatian Peminat

Berapa ramai antara anda yang terlepas menonton malam kemuncak Magis Alam Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 pada malam Sabtu lalu?
2

Bagaimanapun, kami rasa pasti anda tidak ketinggalan melihat gambar busana Emma Maembong yang disamakan dengan lambang permainan video Temple Run.

Pantas sungguh rakyat Malaysia menggunakan kepakaran teknologi dan kreativiti minda dalam hal seperti ini.

2





Sewaktu wartawan kami menunjukkan salah satu gambar yang menjadi viral di Twitter malam kelmarin, wajah Emma terus berubah dan tak menyangka baju dipakainya menjadi bahan lawak.

Bagaimanapun, pelakon cantik itu tak kisah dengan pandangan negatif masyarakat kerana apa yang penting busana rekaan Ezuwan Ismail tersebut nampak cantik di matanya sendiri.

Tidak dinafikan bahawa dress rona hitam kuning itu nampak pelik pada pandangan pertama, namun ianya tetap unik dan cantik digayakan oleh Emma.

Dalam pada itu, dapat diperhatikan ramai selebriti wanita yang hadir ke ABPBH kelmarin mengenakan busana yang hampir sama dari segi warna terutamanya emerald green dan merah.

Antara selebriti yang tampil elegan dan bergaya dengan busana daripada pereka fesyen kegemaran masing-masing ialah Izreen Azminda, Lana Nodin, Siti Saleha, Neelofa, Nora Danish, Raja Ema dan ramai lagi.

Sementara itu, selebriti lelaki juga nampaknya tak kurang bergaya dan dapat dilihat pemakaian blazer motif bunga dan paisley menjadi pilihan mereka kali ini.

Bagaimanapun, Iman Boy tampil berbeza dengan hadir memakai kostum Peter Pan serba lengkap dari kepala hingga ke hujung kaki. Mungkin Iman cuba menepati tema majlis. -OhBulan
0 Komentar untuk "Corak Temple Run Pada Gaun Ketat Emma Maembong Jadi Perhatian Peminat"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info