Yuna Akui Pernah Diminta Buka Tudung Demi Menjadi Popular

 

 

Siakap Keli News

Yuna Akui Pernah Diminta Buka Tudung Demi Menjadi Popular
6/9/2015 9:32:00 PM


Siapa sangka Yuna pernah melalui detik yang menduga sehingga diarah membuka tudungnya demi merealisasikan cita-citanya memahat nama di peringkat antarabangsa.
Memetik segmen temubualnya bersama Newsweek, Yuna menegaskan hijab menjadi identitinya sejak dahulu, dan berkeras untuk tidak mengikuti hasutan sebegitu.

"Ketika di awal karier saya, ketua syarikat rakaman pernah memberitahu saya – kamu mungkin perlu menanggalkan tudung – tapi tudung ialah identiti saya. Saya telah diminta untuk tanggalkan apa yang merupakan sebahagian dari hidup saya supaya boleh melakukan apa yang saya suka.

"Dan pada waktu itu, saya fikir saya perlu melakukan pengorbanan ini. Perlahan-lahan, saya belajar untuk mengatakan – tidak, inilah diri saya. Ini identiti saya dan saya mahu meneruskannya," kata Yuna.

Yuna kini bukan sahaja dikenali oleh peminatnya di Malaysia, beliau kini mendapat tempat di dunia hiburan Hollywood apatah lagi bekerjasama dengan beberapa komposer hebat seperti David Foster.

Sementara itu Yuna akan membuat persembahan di WOW – Women of the World Festival di Harlem, New York pada 11 sehingga 14 Jun. -Siakapkeli.my

 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at feedmyinbox.com

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 Komentar untuk "Yuna Akui Pernah Diminta Buka Tudung Demi Menjadi Popular"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info