Mana Satu Video Terbaik Pilihan Anda. Adidas atau Nike?


 



Video iklan salah satu jenama sukan untuk Piala Dunia 2014.

Perhatian seluruh peminat bola sepak sedunia kini  ini pastinya fokus pada Piala Dunia 2014 yang sedang berlangsung di Brazil. Saat tersebut telah digunakan oleh para pemegang jenama pelbagai produk untuk memasarkan produknya. Berbagai cara yang telah mereka cuba lakukan bagi menarik perhatian para peminat bola sepak dunia.

Salah satunya dengan menampilkan iklan di televisyen dan saluran video YouTube.  Jenama pakaian sukan, seperti Nike dan Adidas telah menggunakan pemain-pemain bintang bolasepak yang menjadi duta mereka dalam iklan-iklan mereka.

Salah satu daripada video iklan dari jenama Nike menunjukkan beberapa orang bintang sekaligus, seperti Ronaldo, Neymar, Rooney, Ibrahimovic, dan lainnya. Apa yang menariknya, video iklan ini telahpun  ditonton sebanyak 84 juta kali di YouTube.

Lihat videonya di bawah ini:






Adidas juga tidak mahu kalah dengan mengeluarkan video iklan yang menampilkan beberapa pemain bintang, seperti Messi, Ozil, Suarez, Dani Alves, Van Persie, dan Iniesta. Namun begitu, iklan Adidas ini "baru" ditonton sebanyak 37 juta kali.

Lihat videonya di bawah ini:




Berikut beberapa video iklan terbaik berkaitan Piala Dunia 2014 yang berhasil.


0 Komentar untuk "Mana Satu Video Terbaik Pilihan Anda. Adidas atau Nike?"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info