Video: Detik Cemas Wanita Cuba Bunuh Diri Terjun Flat Desa Mentari, Petaling jaya

Pagi ini ada rakan FB berkongsi video detik cemas seorang wanita cuba bunuh diri dengan terjun dari Flat Desa Mentari, Petaling Jaya.
Motif wanita berkenaan bertindak begitu masih belum dapat dipastikan. Sama-sama kita tunggu laporan berita lanjut sekiranya ada.

Video berkenaan adalah sebagaimana dibawah:

2


Cubaan bunuh diri di Flat Desa Mentari part 1. Kalo yer pun tertekan jangan lah sampai nak bunuh diri cik akak oii dah lah bawah tu rumah aku… aduhhh… panik aku risau aku berderau jantung aku.. buat aku dan penduduk semua panik pagi ni.. pagi yg suspend lah hari ni.. Kredit FB:Taufiq Hider Hasbi














Berdasarkan sumber info, wanita ini mungkin ada masalah keluarga kerana ada pertengkaran dengan suaminya. Dia juga cuba bawa anaknya yang berusia sekitar 1 tahun untuk terjun bersama namun bayi itu berjaya diselamatkan awal lagi.


0 Komentar untuk "Video: Detik Cemas Wanita Cuba Bunuh Diri Terjun Flat Desa Mentari, Petaling jaya"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info