Gara-Gara Tersalah Hantar Mesej Lucah Lelaki Diugut Supaya Bayar RM3000

 

 

Siakap Keli News

Gara-Gara Tersalah Hantar Mesej Lucah Lelaki Diugut Supaya Bayar RM3000
6/10/2015 10:35:00 PM



GARA-GARA tersalah hantar menggunakan khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada nombor yang tidak dikenali, seorang pekebun menerima padah apabila telah menerima sms ugutan daripada nombor berkenaan.

Lelaki berkenaan dikatakan telah menghantar sms lucah berbunyi "Mama.. Te*** mama besar papa his** sedap, papa balik nanti nak his**".

Dikatakan sms tersebut telah tersilap hantar kepada nombor perempuan lain yang merupakan isteri orang ketika dia sedang bekerja pada pukul 9 pagi.

Difahamkan, mesej itu sebenarnya hendak dihantar kepada isterinya tetapi kerana tersalah tekan nombor dia telah terhantar kepada orang lain.

Selepas beberapa ketika, dia telah menerima sms daripada nombor berkenaan yang berupa sms ugutan di mana dalam sms berkenaan dia telah diugut supaya membayar RM3000.

Jika tidak membayar wang berkenaan anak-anak wanita berkenaan akan membuat satu laporan polis.

Kerana risau dengan ugutan berkenaan lelaki tersebut telah melakukan satu laporan polis dan dia mengaku bersalah kerana cuai semasa menghantar sms berkenaan dengan cuba memintak maaf kepada wanita berkenaan.

Kalau diikutkan fakta, jika lelaki berkenaan sengaja menghantar sms berkenaan ia memang satu kesalahan besar kerana menyebabkan gangguan seksual terhadap wanita berkenaan.

tetapi ugutan dengan meminta wang RM3000 tersebut agak melampau kerana mereka seharusnya membut aduan tentang kejadian dengan pihak berkuasa bagi menyelesaikan masalah ini.

Apapun harap ia menjadi satu pengajaran berguna kepada pekebun berkenaan dan juga orang ramai supaya tidak cuai. - Siakapkeli.my

 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at feedmyinbox.com

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

0 Komentar untuk "Gara-Gara Tersalah Hantar Mesej Lucah Lelaki Diugut Supaya Bayar RM3000"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info