Gambar Ahli Myvi Familia Club Tersebar

Ahli Myvi Familia Club Dalam Buruan, Ahli Minta 'Orang Dalam' Selesaikan Masalah | Seperti yang anda semua tahu, satu Malaysia berang dengan tindakan sekumpulan Myvi yang dipercayai terlibat lumba haram sehingga mengakibatkan kehilangan nyawa orang yang tidak berdosa.



Terbaru, gambar ahli kelab terbabit telah tersebar dan kini pencarian maklumat mereka sedang rancak berlaku baik di alam maya mahupun realiti.



Inilah wajah-wajah ahli Myvi Familia Club yang diambil dari facebook group Myvi Familia Club tersebut:



Ahli Myvi Familia Club



Dan seperti biasa, Yana (wakil Myvi Familia Club) masih tidak mengaku bersalah dengan kejadian yang meragut nyawa tersebut:



Facebook Ahli Myvi Familia Club



Kini tersebar pula screenshot yang mendakwa  ahli Myvi Familia Club terbabit bakal meminta pertolongan orang dalam untuk menyelesaikan masalah mereka:



Yana Ahli Myvi Familia Club



Apa-apapun, mohon semua bersabar dan biar pihak berkuasa menjalankan siasatan. Kepada anda semua yang suka memandu laju sila ikuti lorong kanan dan elakkan cabar-mencabar sesama anda.

(Baca: 'Dah Memang Ajal Dia Sampai Situ, Nak Buat Macam Mana..' - Ahli Myvi Familia Club)
1 Komentar untuk "Gambar Ahli Myvi Familia Club Tersebar"

"Korang semua kalau kena dengan undang undang hukum di Singapura baguslah..Baru korang semua tau langit tinggi ke rendah,ramai2 muka naik court gi merengek mintak ampun dengan hakim,sembah mintak kesian kasi korang lepas.
Kalau tak korang yg langgar mau duduk penjara minum air jamban penjara,lesen semua rampas seumur hidup gantung dan lagi satu 8tahun penjara dan saman 50000 seorang.
Amacam?Nak try..dengan perhakiman di Msia korang bolehlah cakap lawa.Cuba lah korang masuk Singapura race.
Macam mane?Berani..?
Nyawa orang dah kena ragut,anak orang bagus ada mak bapak sekarang dah jadi anak yatim,korang boleh cakap dah ajal ehk?
Kira kan korang sengaja lah rancang race tu untuk jadi penyebab kemalangan itu?
Secara kebetulan juga ke,itu pompuan nak pecut kereta dia suka2 tanpa niat mahu Racing?Muka semua satu2 pakai hijab tapi kenapa perangai kelakuan jauh dari image..?Akal letak mane pada masa sebelum benda tu jadi..Dah lama lah buat ni kerja berlumba di banda KL tu..?Banyak sangat tengok KL Drift atau Nak Berangan jadi Vin Disel..Kesian betullah dgn korang ni . Tak mampu bawak Ferrari MYVI pun jadi buat race.Wakakkakakaka
Dan report awal konon korang baru keluar dari enjoy dikelab minum..Tu report mane?Amcam boleh berubah pulak jadi Racing..Aku mula baca ingatkan orang kafir rupanya astaghfirullah..bangsa agama sendiri yg bikin.
Subhannallah.."

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info