Simpan Bangkai Kucing Dalam Peti Sejuk....













 Sayang kepada haiwan peliharaan membuatkan seseorang jadi kurang siuman. Seperti yang terjadi kepada Terry, wanita si penyayang kucing. dia sangat menyanyi kucing, bahkan tidak rela berpisah dengan peliharaannya meskipun haiwan tersebut telah mati. Agar dia sentiasa dapat melihat dan bersama dengan peliharaannya yang telah mati,Terry menyimpan bangkai kucingnya di dalam peti sejuk. Tidak hanya satu atau dua malahan ada puluhan bangkai kucing di dalam peti sejuk beliau


Peristiwa yang mengejutkan ini terbongkar dalam sebah program acara TV Amerika Syarikat, Hoarders. Terry yang di wawancara dalam acara ini mengeluarkan kenyataan yang cukup mengejutkan. “Saat salah satu Kucing Peliharaanku mati, aku sungguh merasa kehilangan, aku menggusap-ngusap kepalanya dan minta maaf kepadanya serta membungkus didalam plastik untuk dimasukkan kedalam peti sejuk”.
“Saya merasa dekat dengan kucing-kucing peliharaan saya yang telah mati dan merasa tenang apabila saya dapat melihat bangkai kucing tersebut di dalam peti sejuk”. Tambahnya.
sumber : dairishare









0 Komentar untuk "Simpan Bangkai Kucing Dalam Peti Sejuk...."

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info