Punca Sebenar Lelaki Buat Laporan Polis Nasi Goreng Terlalu Pedas

Sesiapa pun mungkin akan terkejut melihat gambar nasi goreng yang tersebar di media sosial ini, bagi kami jika betul rupa nasi goreng terbabit seperti dalam gambar di atas amat lah wajar pembeli tersebut membuat laporan polis.
2



2





Mana tidak nya bersepah cili di masukan dalam nasi goreng tersebut, amat tidak wajar tukang masak kedai tersebut mempelakukan sedemikian kepada pelanggan nya.

Kelmarin heboh di media sosial seorang lelaki Cina warga Singapura membuat laporan Polis di Balai Polis di Johor, lelaki berusia 60 tahun ini mengadu bahawa dia telah memesan Nasi Goreng Kampung di sebuah kedai makan di Jalan Bukit Timbalan, Johor Bahru.

2

Malangnya, nasi goreng yang dimakannya itu terlalu pedas dan dia mengesyaki tukang masak tersebut telah meletakkan cili yang terlampau banyak.

Ujarnya lagi, kepedasan itu masih terasa sehingga keesokan harinya iaitu pada hari laporan itu dibuat, ini adalah satu tindakan yang tidak sepatutnya dilakukan oleh tukang masak tersebut, sememang nya wajar pengadu membuat laporan Polis.

Gambar: OhMedia
0 Komentar untuk "Punca Sebenar Lelaki Buat Laporan Polis Nasi Goreng Terlalu Pedas"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info