Jom Lihat Kubur Mewah Bos Mafia Paling Terkenal Di Russia




















Walaupun telah mati, tetapi tempat peristirahatan terakhirnya tetaplah memancarkan aura kemewahan khas untuk mafia . Dengan batu nisan besar yang di buat dari batu marmar yang diimport , yang bergambarkan tuan punya kubur yang berdiri gagah dengan latar belakang gambar kereta mewah ataupun rumah mereka semasa hidup.Para bos mafia Russia dapat dikenali dari penampilan dan gaya hidupnya yang mewah yang boleh dilihat dari kenderaan yang digunakannya , pakaian bahkan tempat tinggalnya .


Kubur mereka lebih mirip tugu peringatan dibanding pengebumian. Kita boleh melihatnya di perkuburan di pinggir bandar Yekaterinburg , Rusia yang bernama pengebumian Shirokorechenskoye.

Di perkuburan ini terdapat tempat peristirahatan terakhir Miklhail Kuchin , bos geng mafia yang cukup terkenal yang ditembak mati 35 saat ketika ia meninggalkan rumahnya .

Di sisinya adalah kubur ayah dan anak Nikolai dan Andrei Kravtsov , ditembak oleh pembunuh pada tahun 1996 apabila mereka berusia 44 dan 22 . Dan ada juga kubur bos mafia lain Oleg Vagin yang dikebumikan bersama tiga pengawal bersenjatanya , yang terbunuh pada tahun 1992 .








0 Komentar untuk "Jom Lihat Kubur Mewah Bos Mafia Paling Terkenal Di Russia"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info