6 Fesyen Baju Paling Sexy Yang Pernah Dipakai Selebriti Korea

Fesyen yang agak berani dipakai oleh selebriti Korea. Tidak hairan laa sememangnya selebriti wanita Korea mempunyai susuk tubuh yang cukup men'ghairah'kan bukan?.. Dibawah kami kongsikan 6 selebriti korea dengan pemakaian yang agak berani dan cukup seksi... 



Oh In Hye memang benar-benar buat lelaki ternganga dengan gaun oren kemerahan yang dipakainya. Oh In Hye bukanlah seorang selebriti yang agak terkenal, tapi itu semua dah berubah apabila dia menghadiri International Film Festival pada tahun 2012 yang lalu. Di red carpet, Oh In Hye dilihat memakai gaun seksi yang terlalu terbuka di bahagian dada.


Kang Hanna yang menghadiri 18th Busan International Film Festival menjadi buah mulut [gosip panas] dengan pakaian gaun hitam yang agak terdedah. Jika dilihat gaun Hanna kelihatan seperti gaun yang biasa dengan gaya turtle neck. Namum, jika dilihat pada pandangan belakang gaun yang dipakainya sehingga menampakkan pada bahagian punggungnya.. Rasanya ia terlalu seksi.



Clara merupakan salah satu entertainer Korea yang namanya paling sering dicari di internet karena keseksiannya. Nama Clara langsung melejit setelah dia memamerkan sebuah lemparan seksi di pembukaan game baseball. Dengan tubuh indah, baju seksi serta gerakan tubuh yang gemulai, lelaki mana yang bisa menolaknya.



Penyanyi Ivy memang terkenal dengan tubuhnya yang seksi. Dalam sebuah sesi foto di majalah esquire, Ivy memperlihatkan pada fans jika dia imejnya masih tetap seksi. Menurut salah satu kru yang melakukan sesi foto, Ivy benar-benar serius dalam melakoni imejnya sebagai wanita seksi. Bahkan dia sangat percaya diri di depan kamera.


Min Hyo Rin yang merupakan aktris dan penyanyi Korea ini dengan berani mengubah imejnya dalam majalah Arena Magazine. Artis kelahiran 28 Februari 1986 ini membuang imej imutnya dan berpose seksi dengan baju terbuka di Arena Magazine. Meski begitu, tak ada yang mengatakan jika Hyo Rin tak pantas berpose seksi



Di bulan Mei 2013 lalu, sexy queen Lee Hyori memperlihatkan foto yang memukau di Majalah Cosmopolitan. Salah satu foto yang paling dibicarakan adalah foto Lee Hyori memakai gaun berwarna biru yang memperlihatkan bagian punggungnya. Bahkan, di satu foto ini, Rok Hyori seolah terbuka karena tertiup angin.

sumber

0 Komentar untuk "6 Fesyen Baju Paling Sexy Yang Pernah Dipakai Selebriti Korea"

ISUKINI.COM
Rated 5/5 based on 16518 reviews
 
Copyright © 2014-2015 Crito Loni - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info